CEL SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest uporządkowanie wiedzy nt. roli sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu instytucji oraz zasad profesjonalnego wizerunku pracowników sekretariatu. Zwiększenie świadomości wpływu, jaki ma osobisty wizerunek na postrzeganie własnej osoby oraz INSTYTUCJI przez odwiedzających klientów oraz współpracowników. Podczas szkolenia przekazujemy zarówno teoretyczne jak i praktyczne rozwiązania z zakresu prawidłowo funkcjonującego sekretariatu oraz z dziedziny wizerunku. Duży nacisk kładziemy na umiejętności dopasowania własnego wizerunku do roli pełnionej w instytucji, tak, aby wygląd podkreślał zawodowe kompetencje.
Cel warsztatu
- Zapoznanie uczestników z zasadami prawidłowo funkcjonującego sekretariatu
- Zapoznanie uczestników z zasadami budowania własnego wizerunku – prawidłowy wizerunek asystentki
- Zapoznanie uczestników z zasadami skutecznej komunikacji wewnętrznej z współpracownikami
- Zapoznanie uczestników z zasadami skutecznej komunikacji z klientami zewnętrznymi – budowanie relacji
- Uświadomienie roli funkcji informacyjnej oraz informacji zwrotnej
Korzyści dla uczestników
- Zdobycie umiejętności z zakresu prawidłowo funkcjonującego sekretariatu
- Zdobycie umiejętności z zakresu prawidłowego doboru garderoby do pracy
- Zdobycie umiejętności z dziedziny makijażu
- Zbudowanie wizerunku profesjonalnej sekretarki
W biznesie masz tylko jedną szansę, by zrobić pierwsze wrażenie – upewnij się, że ją wykorzystujesz.
Comments are closed.